Istorii sângeroase
Istorii sângeroase, un nou serial fascinant, vă poartă dincolo de Insulele Britanice, explorând cele mai sumbre perioade ale Europei. Dezvăluie misterioasele povești adevărate din spatele unora dintre cele mai abominabile episoade din istorie.
Din Antichitate și până la al Doilea Război Mondial, istoria Europei a fost înecată în sânge și intrigi. „Istorii sângeroase”, un nou serial fascinant, vă poartă dincolo de Insulele Britanice, explorând cele mai sumbre perioade ale Europei. Astfel, dezvăluie misterioasele povești adevărate din spatele unora dintre cele mai abominabile episoade din istorie. De la Răsărit la Apus, din Regatul Unit și până la Istanbul, însoțiți-i pe istoricul dr. Suzannah Lipscomb și pe prezentatorul Joe Crowley în investigarea unor povești cum ar fi cea a celebrului Caligula, crudul împărat al Romei, sau a vikingilor renumiți pentru violența lor. Suzannah și Joe încep o călătorie interesantă - și un pic tulburătoare - prin Italia, Spania, Scandinavia, Irlanda, Olanda, Polonia, Ungaria, România, Austria și Franța, printre clădiri cu un trecut sângeros.