V povojnovom Nemecku v roku 1946 prichádza Rachel Morganová do zničeného Hamburgu, aby sa opäť stretla s manželom Lewisom, britským plukovníkom, ktorý pracuje na obnove mesta. Rachel s manželom sa budú deliť o domov s nemeckým vdovcom a jeho utrápenou dcérou. V tomto napätom prostredí nepriateľstvo a smútok otvoria dvere vášni a zrade.
Film Zranené srdcia sa odohráva v povojnovom Nemecku v roku 1946. Rachel Morganová (Keira Knightley) prichádza do zničeného Hamburgu počas tuhej zimy, aby sa znovu stretla s manželom Lewisom (Jason Clarke), britským plukovníkom, ktorý vedie obnovu mesta. Keď sa vydajú do svojho nového domova, Rachel prekvapí Lewisove nečakané rozhodnutie. Budú sa deliť o svoj nový dom s pôvodným majiteľom, nemeckým vdovcom (Alexander Skarsgård) a jeho utrápenou dcérou. V tejto napätej atmosfére nepriateľstvo a smútok otvoria dvere vášni a zrade.