Büyük Beyaz Köpekbalığının Dönüşü
Rekor sayıda Büyük Beyaz köpekbalığı New England'ın en popüler turizm merkezine göç ederek daha önce hiç görülmemiş şekillerde avlanır.
Rekor sayıda Büyük Beyaz köpekbalığı New England'ın en popüler turistik yerlerinden birine göç ederek daha önce hiç tanık olunmamış şekillerde avlanır. Köpekbalıklarının neden burada olduğunu ve bunun Cod Burnu için ne anlama geldiğini anlamak için bir grup bilim insanı, insanları güvende tutmaya çalışmak amacıyla bu büyüyen fenomeni incelemekteler. Ancak köpekbalıkları doğal ekosistemi değiştirmekte midir, yoksa düzeltmekte midir?