Köpekbalıkları Saldırınca: Neden
Amerika'nın kıyı şeridinden dünyanın dört bir yanındaki egzotik plajlara kadar, köpekbalığı saldırıları rüya gibi tatilleri kabusa dönüştürüyor. Bu saldırıların çoğu aniden, çok sayıda ve beklenmedik yerlerde meydana geliyor ve hem yerel halkı hem de bilim insanlarını şaşırtıyor. Uzmanlar, doğanın en korkulan balığını neyin etkilediğini keşfetmek için bu gizemli olayları araştırıyor.