Αιματοβαμμένες Ιστορίες της Ευρώπης
Σε αυτήν τη νέα συναρπαστική σειρά, οι Αιματοβαμμένες Ιστορίες περνούν πέρα από τα Βρετανικά Νησιά για να ερευνήσουν τις πιο φρικτές περιόδους της Ευρώπης και να ανακαλύψουν τις μυστηριώδεις αληθινές ιστορίες πίσω από μερικούς από τους πιο διαβόητους μύθους της Ιστορίας.
Από την αρχαιότητα μέχρι τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, η ιστορία της Ευρώπης είναι γεμάτη με αίμα και ίντριγκες. Σε αυτήν τη νέα συναρπαστική σειρά, οι Αιματοβαμμένες Ιστορίες περνούν πέρα από τα Βρετανικά Νησιά για να ερευνήσουν τις πιο φρικτές περιόδους της Ευρώπης και να ανακαλύψουν τις μυστηριώδεις αληθινές ιστορίες πίσω από μερικούς από τους πιο διαβόητους μύθους της Ιστορίας. Από την Ανατολή στη Δύση, από το Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι την Κωνσταντινούπολη, ελάτε μαζί με την ιστορικό Δρ. Σουζάνα Λίπσκομπ και τον παρουσιαστή Τζο Κράουλι για να ερευνήσουμε ιστορίες που περιλαμβάνουν τον ευρέως γνωστό σκληρό αυτοκράτορα της Ρώμης Καλιγούλα και τους άκρως βίαιους Βίκινγκς. Η Σουζάνα και ο Τζοε ξεκινούν ένα ταξίδι εμβάθυνσης, αν και λίγο τρομακτικό, στην Ιταλία, την Ισπανία, τη Σκανδιναβία, την Ιρλανδία, την Ολλανδία, την Πολωνία, την Ουγγαρία, τη Ρουμανία, την Αυστρία και τη Γαλλία σε κτίρια που ξεχειλίζουν από το αιματοβαμμένο παρελθόν τους.