Ο Τσάρλι και τα σχήματα
Ανακαλύψτε τα διαφορετικά σχήματα με τον Τσάρλι. Στον Τσάρλι αρέσει να παίζει με τους φίλους του τα σχήματα και να τους βοηθά να λύνουν διάφορα προβλήματα δημιουργώντας νέα αντικείμενα με τις ιδιότητες των σχημάτων τους.