Γκιγκλ Γουίγκλ!
Κουνηθείτε και χορέψτε με τους φίλους μας τα ζώα! Διασκεδάστε κάνοντας τις χορευτικές κινήσεις που βλέπετε στην οθόνη. Με χαρούμενα τραγούδια και μελωδίες, όλη η οικογένεια δεν θα σταματήσει να χορεύει!