Η μικρή Λόλα επισκέπτεται τη φάρμα
Ακολουθείστε τη μικρή Λόλα καθώς διασκεδάζει εξερευνώντας τη φάρμα, συναντώντας και μαθαίνοντας για νέα ζώα. Τα χαρούμενα ζώα είναι πάντα πρόθυμα να βοηθήσουν τη Λόλα να εξερευνήσει τους ήχους των ζώων, τα διαφορετικά φαγητά, τα οχήματα της φάρμας, τα σπίτια των ζώων και άλλα.