Τραγούδια και μελωδίες
Ετοιμαστείτε να τραγουδήσετε τα αγαπημένα σας τραγούδια και παιδικές μελωδίες με τους αγαπημένους σας φίλους! Ελάτε μαζί με τον Ιπποπόταμο, τον Ελέφαντα, την Καμηλοπάρδαλη, το Κουνέλι, τον Σκίουρο και το Μωρό καθώς τραγουδούν «Χαρωπά τα δυο μου Χέρια τα Χτυπώ», «Βγαίνει η Βαρκούλα», «Μαύρο Αρνάκι» και πολλά, πολλά ακόμα!