Ο Τσάρλι και οι αριθμοί
Γνωρίστε τον Τσάρλι καθώς ανακαλύπτει τους αριθμούς και το μέτρημα σε αυτή τη σειρά που εξερευνά την έννοια των αριθμών. Επισκεφτείτε με τον Τσάρλι το Βασίλειο των Αριθμών, έναν μαγικό κόσμο όπου ζουν οι αριθμοί από το ένα μέχρι το δέκα.