Η Μόνα και ο Σκετς
Γνωρίστε τη Μόνα, ένα περίεργο και περιπετειώδες κορίτσι με έναν ξεχωριστό φίλο που τον λένε Σκετς. Ο Σκετς δεν μπορεί να μιλήσει, αλλά ξέρει σίγουρα να ζωγραφίζει. Κάθε επεισόδιο είναι και μια νέα περιπέτεια, όπου η Μόνα χρησιμοποιεί τη φαντασία της για να σκεφτεί τι θέλει, και ο Σκετς χρησιμοποιεί τη μαγεία του για να το ζωντανέψει!