Η μικρή Λόλα επισκέπτεται την πόλη
Ακολουθείστε τη Λόλα για διασκεδαστικές περιπέτειες στην πόλη, καθώς ανακαλύπτει το σκέιτμπορντ, τα πυροσβεστικά οχήματα, πώς να περάσει τον δρόμο, πώς να πάρει ένα ταξί και άλλα! Αυτή η σειρά παρουσιάζει με ασφαλή και διασκεδαστικό τρόπο το περιβάλλον της πόλης και τις δραστηριότητες της Λόλας και των φίλων της.