Εγκ Μπαντ
Ανακαλύψτε και χορέψτε με το Συγκρότημα των Αβγών καθώς τραγουδούν και παίζουν τα πιο γνωστά παιδικά τραγούδια και μελωδίες, όπως «Οι ρόδες του λεωφορείου», «Δάχτυλο-οικογένεια», «Το τραγούδι των γραμμάτων» και πολλά ακόμα! Ακολουθήστε το Συγκρότημα των Αβγών καθώς τραγουδούν και παίζουν με τα όργανά τους χαρούμενες διασκευές των κλασικών τραγουδιών του παιδικού σταθμού.