Το ταχυδρομικό τρένο
Ακολουθείστε τον Γρήγορο Φρανκ στις περιπέτειες του καθώς παραδίδει δέματα στους φίλους του τα ζώα σε όλο τον κόσμο. Γνωρίστε αρκούδες σε χιονισμένες κοιλάδες, ζέβρες στη σαβάνα και καμήλες στην έρημο! Ο Φρανκ πάντα καταφέρνει να βρει τους φίλους του στο φυσικό τους περιβάλλον για να παραδώσει τα δέματα στην ώρα τους!