Γεια σας, Πειρατές
Το παιχνίδι «Πειρατές» είναι πάντα διασκεδαστικό, αλλά ποιος δεν θέλει να βρει ένα σεντούκι θησαυρού; Ακολουθείστε τους τρεις πειρατές μας στο πλοίο τους και εξερευνήστε νέα μέρη και λύστε παζλ και γρίφους για να βρείτε το σεντούκι του θησαυρού. Το σεντούκι του θησαυρού είναι πάντα γεμάτο με διασκεδαστικά αντικείμενα για να κάνουμε πάρτι!