The Dakota Entrapment Tapes
In een slaperig stadje in Noord-Dakota, waar de criminaliteit zo laag is dat mensen vaak hun voordeur niet op slot doen, verdwijnt de 20-jarige student Andrew Sadek in mei 2014 op mysterieuze wijze en wordt bijna twee maanden later dood teruggevonden. Wat Andrew's vrienden en familie niet wisten, was dat hij in de maanden voor zijn dood was gedwongen om informant te worden voor een agressieve taskforce van de politie.