Sur les sentiers de l'Histoire
In deze documentairereeks treed je in de voetsporen van de geschiedenis. De beroemde paden in de vier uithoeken van Frankrijk bieden veel verrassingen.
In deze documentairereeks treed je in de voetsporen van de geschiedenis. De beroemde paden van de vier uithoeken van Frankrijk bieden vele verrassingen. In kronkelende paden door bossen, beekjes en bergen heeft de geschiedenis zijn indruk achtergelaten op de Franse landschappen, duidelijk terug te vinden voor elke wandelaar die op zoek is naar een reis door de tijd.