Camo Sharks
Își pot schimba rechinii în mod voit culoarea pentru a-și spori abilitățile de prădător? Prin intermediul unor experimente revoluționare, renumiții biologi specialiști în rechini răspund la această întrebare evolutivă. Cercetătorii în domeniul rechinilor, Dr. Ryan Johnson și doctorandul Gibbs Kuguru, speră să surprindă în timp real modificările de pigmentare pentru a înțelege modul în care acești prădători de vârf ai oceanelor își manipulează celulele dermice pentru a-și activa camuflajul.