La revedere, Christopher Robin
Aruncați o privire asupra relației dintre autorul A. A. Milne, creatorul îndrăgitelor povești Winnie-the-Pooh, și fiul său, în această poveste emoționantă despre succes și familie.
Adio Christopher Robin oferă o șansă rară de a arunca o privire asupra relației dintre îndrăgitul autor pentru copii, A. A. Milne (Domhnall Gleeson) și fiul său Christopher Robin (Will Tilston), ale cărui jucării au inspirat lumea magică a lui Winnie de Pluș. Alături de mama sa Daphne (Margot Robbie) și dădaca sa Olive (Kelly Macdonald), Christopher Robin și familia sa sunt implicați în succesul internațional al cărților, poveștile feerice care aduc speranță și mângâiere în Anglia după primul război mondial. Dar cu ochii lumii ațintiți asupra lui Christopher Robin, care va fi prețul pe care familia trebuie să îl plătească?