Rechinii vulcanici
Dr. Michael Heithaus, cercetător de renume mondial în domeniul cercetării rechinilor, are misiunea de a dezvălui legătura misterioasă dintre rechini și vulcani. În întreaga lume, rechinii par să fie atrași de punctele fierbinți, o enigmă ce pare desprinsă direct din science-fiction, nedumerindu-i pe oamenii de știință. Dr. Heithaus străbate globul și își riscă viața pentru a descoperi legătura șocantă, reală, dintre două forțe de temut ale naturii.