Winter Storage
Aflate la cules de ghinde pentru iarnă, Chip și Dale constată că nu mai găsesc nicio ghindă. Îl văd pe Donald cum folosește ghinde pentru a planta o zonă de copaci și pun la cale cum să ia fructele de la el. Între Donald și Chip și Dale are loc o confruntare pentru ghinde.