În anii '80, grupul de muzică pentru copii Balão Mágico din Brazilia a reunit o cântăreață fermecătoare, un băiat timid cu o voce angelică, moștenitorul unui hoț celebru și fiul unui celebru muzician brazilian. La aproximativ 40 de ani de la succesul lor, foștii membri Simony, Tob, Mike și Jairzinho se reunesc pentru a discuta despre partea neștiută a anilor în care grupul se afla în lumina reflectoarelor.